Vandaag weer energie gestoken is die medewerker die alleen maar de hele dag kan klagen. Verschrikkelijk! Niks is goed, iedereen doet het fout en je inzichten zijn volgens hem bij het gekke af. Waarom stoppen we als manager toch elke keer weer tijd in dit soort mensen. De klagers??? Je kunt ze toch niet overtuigen. Het liefst wil je ze ontslaan of misschien zelfs wel 'slaan'. Maar toch, als je weer een beetje energie hebt dan probeer je het weer. Al is het alleen maar voor het idee dat jij als 'super'manager deze man nog wel kan keren. Je kunt tenslotte niet iedereen ontslaan. Heb jij ook wel eens het idee: Ligt het nu aan mij of aan hen? Een goede tip is welkom.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Zeer herkenbaar. Nog niet zo lang geleden een medewerker gehad die het zogenaamd zo had gehad met alles (en met name alle leidinggevenden) binnen het bedrijf dat-ie per direct zou opstappen. Hij zit er nu nog...
BeantwoordenVerwijderenEen tip? Misschien toch maar afscheid nemen om 'besmetting' te voorkomen. Ik heb er ooit te lang mee gewacht en dat is zéker niet de oplossing...